Nu ska jag göra...

... min fina vän Jonna lite snygg i håret! :) roligt roligt! Det blev ju aldrig av igår så det fick bli ikväll istället. :)

Men det gör ju inte mig något, alltid kul att umgås med den tjejen! Hon är rolig och en tjej som jag klickat jätte bra med :) Båda är ju nykomlingar i Jkpg. Hon har varit här i ett par månader längre än mig men ändå skoj att vi har hittat varandra så bra. ♥

Igår var jag hemma hos fina Jossan och gjorde henne snygg. Det är också en väldigt snäll och en kanon trevlig tjej som jag har klickat bra med också! Huur skoj som helst faktiskt! :) ♥ 

Ne nu blire att byta om till andra kläder, och fixa i ordning för jobb ;) melike.

Sedan blire en PW runt munksjön med snyggingen! ;) Höres senare sen! PUSS♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0