Dagvilsen..

Jag blir så dagvilsen, eller jag vet inte vad det är. Alla dagar bara springer iväg, jag hinner inte med. Känns det som ialla fall.

Allt går på rutin nu för tiden, kan man komma in i en rutin så fort? Jag tror ja har kommit in i en rutin ialla fall. Det har kanske med att ja inte ibland har en aning om vad det är för dag. Går upp, går till jobbet, jobbar, går hem från jobbet, går till gymmet, tränar, går hem från gymmet, äter, somnar. Så håller de på. Men jag trivs :)

Idag är min kropp trött, och de gör ont. haha BP'n för någon dag sedan har satt sina spår kan ja säga. Att jag aldrig lär mig att mosa på med vikter. Men gött vare, mindre gött idag. Igår körde jag 1½ timme på CT'n. Så idag vilar jag. Men samtidigt får ja lite ångest, ja känner att ja mååååste gå iväg o träna eller göra nått. Men icke! Imorgon blir de ett hårt CT pass ialla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0