Dåligt med inlägg..

..i know!

Igår kväll var absolut inte min kväll. Min mail vart spärrad pga massa spam mail. Jag har en massa viktiga mail där som jag måste få tag i. Men som det ser ut just nu så kommer jag inte att få tillbaka den... Jag som har mailat olika företag ang jobb, givit ut min mail till en massa företag. Men vad skall man göra? Man känner sig ganska så hjälplös. Pappa försökte hjälpa mig så gott de gick, fick svar att vi var tvugna att komplitera uppgifter så vi får se imorgon om vi får nått svar.. Hoppas den blir återställd!

Därför var mitt humör för bloggandet inte så speciellt mkt. Men ja lovar de kmr mera. Har en massa att skriva här! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0