Jobb&slö lördag!

Idag har ja jobbat till ca halv fyra, fyra.. De gick bra men va lite stressigt och mkt att göra. Så vi struntade i lunchen för att få de gjort så man kunde gå hem lite tidigare. Det var skönt. Vår solen tittade fram o ja gick på stan en snabbis. Mylove var i väg och åkte skidor så hämtade han vid macken här nere och sedan nu sitter jag här o är helt slut i kroppen, trött och ah ja vet inte vad.

Vad som mer händer denna lördag vet jag inte, ja behöver städa lite men de orkas inte nu de får ja göra i veckan. Sedan hoppas jag att jag kan få mer tider nu i veckan på jobbet :) Bara att hålla tummarna!!

Skulle träna idag men de struntar jag i. Mitt tränings sug finns inte här just nu. Det får bli ett hårt Ct pass imorgon för min del! :) Jag har ju laddat upp med en massa bra låtar så det kommer nog gå som en dans! :)

Nu skall ja kika lite på BB-Live! :) Hur kul som helst, ja skrattar varje gång ja ser de. Så skoj så man blir beroende! Tack ännu en gång J.A för inlogget! :)

Vi höres senare sen lovers! PUSS!


Kommentarer
emelie

BB är lite beroendeframkallande.

jag sa att jag tametusan INTE skulle se det och´följa det i år. vem är fast? me.

2011-03-19 @ 23:34:03
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0