Keep it going!

Jag körde morgon träning idag, känns skönt att ha kommit in i de där nu. Fast ja bara har kört 3 dagar men jag är taggad på att komma i form till sommaren. Plus att jag får bättre och mer energi på dagarna! :) Idag körde jag ialla fall 40min på CT'n. De går lättare och lättare och de känns fanastiskt att köra slut på kroppen!

De sista 7 minuterna körde ja på lite extra! Hugedamig va de gick!! :D Musiken i öronen gör väldigt nytta när det gäller takt och kännsla! Är man slut och om de kommer en bra låt så klarar man allt känns det som. Jag körde hårt till teckno! De gjorde susen vill jag lova!



Låten i sig nu tycker jag inte är sådär bra, men på Ct'n då jävlar!

Har ni någon riktigt bra pump låt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0