Ledig idag..

Skulle jobba idag men dom ringde från Hotellet och sa att de fanns inte tillräckligt med rum så jag får komma och jobba på torsdag ist. Så de var både bra och dåligt. De bra var att då hinner jag tvätta och få allt tvättat här hemma. De dåliga var att jag får inga pengar, iof så får jag min dag på torsdag så de spelar egentligen ingen roll :)



Det roliga i detta var att jag igår fick se min lapp,schema som A&E skrev. Jag hade fått för mig att jag skulle vara ledig mån&tisdag. Men nej jag skulle jobba tis&onsdag. Sedan helt plötsligt får jag se att de är tisdag jag ska jobba. Så det var en jädra tur. Sedan fick jag se att dom hade ringt mig, så jag ringde upp och hörde vad de va dom ville, och så vart jag ledig. Precis som jag hade fått för mig, de är lite läskigt.  :P

Nu skall ja fixa en god frukost och sedan skall jag ner och hänga tvätten samt köra igång 2 maskiner till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0