Onsdag 2/3 2011

Blev en PW till jobbet, jobbade 9-15 idag! De gick bra, det var skönt att jobba idag. Jag gillar verkligen dehär jobbet :) Alla är snälla och trevliga. Finns inget att klaga på faktiskt! Skrev också på mina anställningspapper idag :)

Solen skiner och de är plusgrader ute, det var verkligen varmt när jag gick hem! Så idag skulle de bli en PW runt munkan tidigare så man hinner njuta utav solen, men jag tror inte mina benhinner klarar av det. Jag har fått fruktansvärt ont nu när jag har gått ett par kvällar. Så de blir att enbart gå till gymmet sedan :) Men de klagar ja inte heller på, CT'n kommer bli min bästa vän nu ett par månader, längtar redan! haha

Mitt sötsug har blivit enormt nu på sista tiden. Fy fasen asså! Jag är sugen på allt möjligt och de är på en och samma gång! haha Men här skall man hålla sig tills på lördag! ;D

Så har ni haft lika fint väder som jag har det ? :)



Kommentarer
annelie

mitt sötsug är också helt enormt just nu!! det är krävande!! haha ;)

2011-03-03 @ 15:09:36
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0