Söndag 13 Mars 2011

Ja denna helg har sprungit iväg som rena rama blixten. Alltså väldigt snabbt! Vart tog den vägen lixom?

Jag var 'hemma' i Karlskoga. Vi var på begravning i fredags, vilket var en utav de finaste begravningar jag varit på. Sov så gott ♥ Jag och mylove sov även hemma hos hans mormor, som var jätte mysigt. Hon är så snäll och go så.

Lördagen hade jag det fullt upp må jag säga. Jobbade lite samt träffa några vänner till mig över en fika, såå skoj. Saknat er en massa! Sedan var jag hos min mormor och spenderade lite tid. Hon hjälpte mig med 2 klänningar som jag skulle sy in. Tack så mkt för hjälpen!♥ Senare på lördagen så var vi och käkade och umgicks med min mamma och pappa. Annelie kom även förbi med min Twinsis. Annelie är en utav de som jag kan sakna så förbannat jävla mkt ibland. Dina kommentarer, dina skämt, ditt skratt och bara din närvaro. Ah ja bara älskar henne! True love for you hun!

 



  

Söndag vart det käk hemma hos mylove's mamma och pappa. Alltid lika gott att äta hos dom :) Efter det tankade vi bilen och svängde förbi Marlén&Jerry. Knodden har inte tittat ut ännu, vilket jag trodde att den skulle ha gjort. Men icke sa nicke! Hoppas för gudskull att den kommer snart och att de går fint! Alla tummar för er ♥. Efter fikat åkte vi till mylove's farmor för att se hur läget var med henne. Kul att se henne, man får en sådan positiv energi utav henne, man blir glad. ♥

Sedan nu är jag hemma i Jönköping igen. Som man brukar säga och som är väldigt sant. Borta bra men hemma bäst! Nu skall jag och mylove gå och sova strax, men ni får en hel del bloggande i veckan. Då finns det massa tid för er. Så vad vill ni se och läsa om? ;)

Sov gott, POK! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0