Svar till K.

Fick en kommentar till mitt tränings inlägg här nedan. En tjej som ville ha mitt träningsprogram. Den frågar är väldigt lätt att svara på. Jag har inget speciellt träningprogram :) Tråkig ja är va? ;) Men jag kan skriva Varje dag hur min träning ser ut, just nu dessa dagar kommer de se väldigt enkla ut. iom att jag bara kör Ct träning och ev lite andra övningar.

Måndagens träning: 45 min CT (crosstrainer) Sedan körde jag lite mage 15x3 vanliga situps.
Dagens träning: 30min CT.

Till veckan som kommer kommer de se lie mer annorlunda ut :) Då petar vi in något pass, som kommer nog bli Body pump :) skoj!

Sedan varje dag så går jag fram och tillbaka till jobbet så det blir en PW på minst 45min :)

Så ser min träning ut just nu och har sett ut den senaste månaden snart :) Varför jaag bara kör Ct skall ja berätta i ett annat inlägg :)

Hoppas du fick ett svar du ville ha på din fråga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0