Torsdag :)

Ja men herregud imorgon är det redan fredag. Vart tog denna vecka vägen? Jag är ledig imorgon men jobbar igen på lördag. Idag har ryggen bråkat med mig som bara den, så det skall bli skönt att få den vila en dag. Men sedan vill ja inte vila mer :)

Idag får vi se om det blir någon After Work som vi var lite sugna på. Mylove har inte hört av sig än när han slutar men de blir väl om en stund kan ja tänka mig. Det vore ialla fall kul att dra iväg på de :) Annars blir det bara lugnt idag, kvälls träning blir det om vi inte går iväg på AW. 

Kom på att imorgon skall jag gå runt munksjön med Sara igen. Det ska bli skönt med lite PW. Hoppas vårvädret är på våran sida då med som det är ute nu :) HELT UNDERBART! Igår när jag gick från jobbet hade vi +10. Det var så himla skönt, men säger jag det för mycket så kommer snön bara vräka ner om någon dag! :) De såg vi ju sist hur det gick :P haha

Nu skall jag lägga mig i soffan och vila/ sträcka ut ryggen en sväng, Vi höres seanre sen sötisar PUSS!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0