Vill se mer!

Är de några serier som jag har fastnat för till 100% så är det The hills&The city!
Kan starkt remomendera serierna!

 

The hills har ju gjort sina 6 seasons. Det kommer inte komma fler, vilket ja tycker är jätte tråkigt. För jag ville se mer! Lagom långa avsnitt, ca 20 min. Dock så var de tråkigt när man sett de senaste och så fick man vänta en hel vecka för att se de senaste igen.



The city har gjort 2 seasons som jag vet, och jag har hört att de kommer fler, men vet ej om ryktet är sant. Vet ni läsare något om de?



Har ni läsare någon favorit serie som ni vill rekomendera? Kanske något i samma stil som The hills&The city? ;)

PUSS! ♥



Kommentarer
alexandra

fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-01 @ 13:45:03
URL: http://kisskill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0