A day off

...är inte alltid en 'day off'

Denna dag har varit en jätte bra dag för mig. Jag har fått gjort det jag verkligen brinner för här i livet. Jag fick åka ner till studion i morse för att göra en tjej fin i håret inför en fotografering i Jnytt. Dom skulle ha ett badmode repotage. Så jag och mina kollegor fick som uppdrag att göra henne till en beach babe! Det var verkligen sjukt skoj!



Efter det så fick jag göra min chefs naglar. Hon blev så fin så. Hoppas hon blev nöjd med resultatet :) Efter henne så gick vi och käkade lunch tillsammans. Jag gillar Maria, hon är så snäll och go! Jag trivs verkligen jätte bra hos henne i studion. Efter lunchen så fick jag bli fin om mina fransar igen. Som första gången blev jag super nöjd, svårt att bli något annat. Tusen tack igen Maria! Du är grym ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0