Börjar ta form



Träningen har jag legat väldigt lågt med iom att min förkylning ständigt tittar fram, vilket stör mig som bara den! Jag är aldrig sjuk annars. Men men till veckan blir det att komma igång lite igen. Det ska bli skönt. Det har ju känts bra att man har tappat ivikt utan att behöva träna. Hoppas de bara fortsätter nu som vanligt och att jag inte bara går upp allt nu när jag sätter igång med träningen. Jag har ju 6 kilo kvar tills mitt mål är nått! Än så länge har dieten funkat hur bra som helst. Bara det att när jag blir rastlös så tänker jag BARA på sådant jag INTE ska äta som tex. potatis, pasta & vittbröd. Det är de saker som jag saknar mest. :) Men När mitt mål är nått så skall jag lägga om kosten för att få äta lite kolhydrater :) Men i rätt mängder!

Jag är verkligen nöjd över hur min kropp börjar ser ut nu, min putmage är nästintill borta vilket jag hurrar många gånger om för. Nu är det bara lite runt höfter och låren kvar som skall jobbas bort lite mer :) Men jag är på bra väg att lyckas!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0