En lång, väldigt lång lördag.

Det känns inte som att det är en lördag idag. Jag var hur trött som helst i morse när jag steg upp ur sängen. Jag jobbade på hotellet till halv två och direkt efter det åkte jag till studion och jobbade. Jag kom hem när klockan var ca 17.20. Snacka om en helt slutkörd Sarah. Har fortfarande inte fått i mig någon mat idag. Men de står i ugnen och de är väl mat om kanske 40 min.

Min hjärna hänger inte direkt med i svängarna jsut nu känner jag. Jag är inte på humör. Så den som retar mig eller trycker på fel knappar är de kört för. Inge illa menat men så är det när jag är super trött och speciellt när jag inte har fåt någon mat i magen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0