Imorgon, hoppas!

Imorgon är det fredag, den dagen som jag ville ha så fort. En tjej på jobbet frågade mig om jag var nervös, och det var jag inte förens nu typ. :) Varför skall man bli nervös egentligen?



Imorgon skall bli en otroligt rolig dag, det känner jag på mig att det blir också! Jag hålla alla tummar och fingrar som går. Att få denna chans vore så otroligt roligt! Det är något jag verkligen vill och som jag verkligen brinner för!

Men vad skall man ha på sig? hur skall jag ha mitt hår? Sminket? iiiiih!!! Man måste ju se snygg och stilren ut tycker jag. Hur skulle ni klä er på en intervju? :)



Kommentarer
mami

Jag tycker du ska vara rättså naturlig...inte fest klädd å sminkad för galej...kläder..hm..den sportiga sunda stilen...haha..jag vet inte..du är fin hur du än ser ut..stilrent du vet...less is more..lycka till vi håller allafingrar å tårna oxå..kram hör av dig sen så vi får veta hur det går..puss

2011-05-05 @ 20:32:15
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0