Lediga tisdag!

Idag har jag hunnit med en massa känns det som. Men vette tusan om de syns att en massa är gjort haha!

Jag har tvättat, diskat, plockat överallt. Sedan tog jag mig an vårat skåp som är över våran kyl & frys. Så nu är de ordning där. Fixade även alla väskor som var över garderoben samt ordnade ite vid skrivbordet så nu ser de betydligt bättre ut. Satt in massa viktiga papper i min pärm. Och nu har jag nyss kommit hem från en PW runt munksjön. Fast listan som skall vara klar idag är inte klar än. Tror inte heller jag har mer energi för att göra klart den heller. Haha!

Mitt sötsug har varit enormt idag, vette tusan va de är. Jag är fortfarande kvar på samma vikt. Men ska bli skoj att se nu när jag har kört igång med träningen igen, dock är de väldigt lungt än så länge. Jag kör så hårt kroppen orkar helt enkelt!

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0