Ler & skrattar inombords!

Denna kväll eller denna dag har varit bra. Hur bra som helst. Mycket skratt på jobbet. Mycket skratt på promenaden. Nu innan jag och mylove skulle käka. Nu när jag sitter här. Jag ler & skrattar inombords!
Visst har ja fällt några tårar idag, på grund av saknad familjemedlem. Men det är goda tårar.



Men just nu sitter jag och lyssnar på bra musik som får mig att må bra, känna glädje och lycka. Har sms konversation med pappa och Jonna. Jag trivs, jag mår bra. :)

Lovelife♥

 



Kommentarer
mami

Det värmer en mammas hjärta att du är så lycklig..jag är stolt..vi har lyckas!!!!Fast vi var så unga föräldrar och inte många trodde på oss,jag blir så lycklig av att ni har formats till dom ni är idag..älskar er alla tre...kram å njut här o nu

2011-05-20 @ 23:38:12
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0