Måndag - Ny vecka!

Idag är det äntligen måndag. Dagarna nu i helgen har gjort mig förvirrad. Men de är väl kanske för att jag jobbar på två ställen och har jobbat nu ganska mkt. Men jag klagar absolut inte!! :)

 

Idag skall jag till Marias Glamour Studio för att göra en baluppsättning! Det ska bli hur skoj som helst att för köra igång med de nu. Jag älskar dessa tider på året när flickor kommer och skall bli fina om håret och naglarna inför en Bal eller student. Alla är så glada och positiva till allt som har med detta att göra! Jag vill gå på bal igen det var ju jätte kul att få klä upp sig och känna sig som en prinsessa :D

  

Nä nu måste jag göra mig klar, jag skall gå till jobbet idag för efter jobbet skall jag och Jonna ut och power walka litte!

Så vi höres lite senare i eftermiddag!
Puss o krams♥



Kommentarer
Jennie ♥

hoppas du haft en bra helg?

2011-05-23 @ 14:30:44
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0