Sista helgen i maj

Min sista helg i maj har varit mycket bra. Jag har jobbat fredag & lördag både på hotellet & i studion. Det har varit jätte skoj men så otroligt stressigt. Var han jag ens sitta ner, ta ett andetag och hinna hitta mig själv?

Lördagen var till en början okej men som fylldes med en stor besvikelse men som senare blev väldigt lyckad dag! Det var många snygga tjejer som blev fotograferade och stylade i studion. Det var verkligen skitskoj att få fixa alla modeller! När alla modeller var klara så var det dags att fixa till sig själv inför kvällens partaj. Jag fick följa med till Jonnas kompisar vilket jag tackar dom massor för. Jag hade det jätte skoj verkligen. Men blev liiite besviken på Sliver.. Men de styrde vi upp lite snyggt och traskade iväg till Karlsson istället. Där vi alla kom in plättlätt, före alla i den lååånga kön! Inne där vart de lite shottar och en hel del skaka rumpa! A good night helt enkelt! :)

Idag har jag varit mest seg och trött. Hade en förjävlig huvudvärk rent ut sagt i morse. Men de är de väl värt efter en a good night out! ;)

Nu ikväll blire att göra absolut ingenting:) Soffan och om en stund BB :)

Hur har eran helg varit ?♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0