Soliga söndag!

Det är underbart väder här i Jönköping. Strax ska jag göra ett himla ryck här och städa. Väntar bara på att mina låtar ska bli klara som skall in i min mp3. Musik är bara ett måste när man skall städa, right? ;)

Förhoppningsvis så får jag lite sol på mig idag också!

Idag är det exakt 4 veckor kvar tills jag står hemma i Karlskoga på salongen där jag jobbade innan jag flyttade hit till Jönköping. Ska bli otroligt skoj att får komma hem till alla igen:) Dock så blir jag hemma bara 3 dagar, och dom är fullsmetade så jag hoppas jag hinner med att träffa alla som vill träffas :)

Sedan har jag ju 2 baluppsättningar som skall göras, ska bli såå otroligt skoj att få göra dessa tjejer, jag längtar! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0