En spark i röven!

Just nu känner jag att jag behöver en fet spark i röven! Jag klarade 8 veckor med strikt lchf och nu när jag skall börja igen så går det ca 2 -3 dagar och jag ger upp? Wy?!!!  

Brist på mat ideér? är viljan för stor? ja jag vet inte. så hit me, sparka mig i röven någon?! ;)

Jag ska iaf lyckas med mitt mål jag har :) Och de kommer nås om jag bara sätter lite sprätt på denna Sarah!! Så nu är de väl dags att lägga i både 1 och 2 högre växlar om jag skall nå mitt mål innan året är slut!

MAn kanske ska behöva göra matscheman så man slipper tänka så mycket på vad man ska äta dagligen :) Det ska jag fasikens göra nu. ett mat schema för ett par veckor här framöver :) SPÄNNANDE!



Kommentarer
Veronica

Brukar faktiskt vara det som hjälper, att göra ett sådant för att man inte ska falla ur det som man har tänkt sej från början:)



kram

2011-11-06 @ 12:19:06
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Emilia

Skapa matvanor som du kan ha jämt. Inte bara för att gå ner i vikt. Det är det som håller i längden. Jag tror i alla fall på tallriksmodellen med hälsosam mat och inte halvfabrikat. Jag tror inte att det går att hålla en diet igen om du redan lagt ner den en gång, tyvärr. jag gick ner tio kilo på att träna mer och äta mer hälsosamt enligt tallriksmodellen. Och det har jag sen kunnat hållt utan att behöva tänka. Äter tom typ pizza o sånt på helger. Kram

2011-11-06 @ 13:40:00
Matilda Berglund - Get fit - Beach 2012!

Hej! Kolla gärna i på min blogg där jag skriver om viktminskning, träning, kost och inspiration!

Kram

2012-03-19 @ 13:21:08
URL: http://matildaberglund.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0