Marley and me

Igår kväll när jag skulle lägga mig så slog jag på Tv'n och fastnade framför denna film. Marley and me.



Jag tyckte i de ögonblicket, det lilla jag såg att den var kass. Men jag kunde inte sluta titta. Den blev bara bättre och bättre. Men i slutet så låg jag och grina här i min ensamhet. Jag grina och grinade. Tårarna bara sprutade på mig. Usch det var tråkigt. Men Den filmen var fin, sorlig, rolig och helt underbar. Jag såg mig i den filmen, hela min familj. Jag saknar dig max♥

Det handlade om en familj med en hund. Hunden var älskad fast ändå hatad. Hunden gjorde fel och tog sönder saker, ja men typ allt dom hade framme i huset. Men i slutet av filmen så vart hunden älskad och man ville inte släppa taget om den otroligt underbara hund när det väl var dags. :(

Kan rekomendera denna film för er som har misst och har sina pälsisar hemma!

Jag saknar mina tussar omkring mig! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0