Tisdag 22 november

Idag är en ledig dag för mig. Men har inte haft en lugn stund förens nu. Jag körde ett morgon pass på gymmet idag, 45 min styrka blev det och ikväll blir det ett core pass. Idag har jag inte känt någon ångest inför träningen så det känns väldigt skönt!

Idag har jag fixat och pysslat. Plockat ner lite julgrejer och plockat upp våra utemöbler från balokongen inför vintern. Skönt att ha det gjort innan snön och den riktiga kylan kommer. :) Pyntade även balkongräcket med belysning. Jag vet att det är tidigt men så otroligt skönt att ha de gjort för man vet aldrig när snön och kylan kommer. Jag har det såklart INTE tänt ännu. Adventsljusstaken är klar inför söndagen och årets första advent! Jag gillar jul, det är så mysigt och så. Men all den hysteri som blir med julklapparna och farandet och flängandet kan man ju kanske skippa. Har även bytt kuddfodral och lagt på en röd duk. Det får nog räcka än så länge :) Jag orkar inte greja mer idag känner jag :P 

Så vad ska jag göra nu då? hmm..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0