Torsdag 24 nov 2011

Nu ikväll blir det träning för mig igen. Core på boll level 2 :) Sedan fre lör och sön får det bli gymmet iom att jag jobbar dubbla pass hela helgen. Både bra och dåligt. Men jag kör på så mycket kroppen vill och inte säger ifrån. Det är bra att jag håller igång så jag slipper gå hemma och tänka för mycket på annat.

Jag orkar inte med det just nu. Det finns så mycket jag bara vill radera i mitt liv just nu känner jag. Fick ett brev jag inte ville få igår. Men vad ska jag göra? Just nu orkar ja inte prata med någon, förutom här hemma. Jag får inte fram nått. Jag blir stum och riktigt jävla förbannad!

Nä usch nu ska inte bloggen få lida att det är som det är. Lägger detta på vinden ett tag. punkt



Idag har dagen varit bra annars. Har jobbat och sovit? :) Ska ner till tvätstugan nu och hänga lite tvätt och köra igång sängkläder och handdukar :) Vi höres imorgon säkert. Kanske sen men vet inte.


Hej hopp•


Kommentarer
marlén

Du vet att jag finns här.

Förstår om du inte vill berätta också..

Hoppas i alla fall att det löser sig.

Pusss på dig gumman <3

Älskar dig!

2011-11-24 @ 18:02:28
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0