Vet inte:/

...om mitt gym ångest har kommit tillbaka.. Jag satt nu och funderade lite.

Jag älskar att träna, så sjukt skönt att köra slut på kroppen! Men jag tycker det är så jobbigt att ta mig dit.. Denna vecka hade jag bokat 2 pass och har skrivit upp vad jag skulle göra i gymmet. Har strukit 3 saker av fyra.. Det är illa! Idag är jag uppbokad på body combat. Men vill just nu bara boka av de passet.. Jag har ont i mina ben fortfarande. Jag måste verkligen ha kört slut på dom när jag var på pumpen:/ men jag får inte avboka idag!

Imorgon är det invägning också. Sedan ska jag boka in fler pass! Måste utnyttja mitt kort. Kanske är därför jag är lite ångestfull. Att jag puschar mig för mkt till att jag måååste använda mitt kort!

Jaja bla bla....!
Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0