2 veckor

Jag är taggad till tusen just nu. Jag kan knappt sitta still känner jag. Jag är glad, lycklig och förväntansfull. Jag har ett jävla sug rent ut sagt! Detta kommer suga musten ur mig men jag kör på så gott det går och så länge det går och så länge jag orkar! Jag har mycket att göra i två veckor framför mig. Men de lönar sig som tur är! Som det ser ut just nu kommer jag åka till mina föräldrar den 12okt :) Men jag skall inte ligga på latsidan utan har ett X-antal timmar med jobb framför mig när jag kommer hem till dom. Spännande!

Lite annat händer nu i veckan också. ska bli riktigt spännande! :) Men berättar inte än vad de är jag skall göra förens de är spikat 100% ;)


Åh vad denna höst kommer svischa förbi i en jädra fart känner jag. Snart är de en tripp till storstaden Sthlm också! Ska bli otroligt roligt! Åh ag har så mkt roligt att se fram emot! De gör mig till en ännu gladare Sarah :D

Nu skall jag strax titta på en film tänkte jag sedan är de läggdax! Imorgon är de work x2! :)

Hoppas eran dag varit bra. Godnatt
PUSS!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0