Åker hem!

Nu åker jag hem igen och de känns jätte bra och jag längtar tills jag får krama om mitt hjärta! Åh vad jag har saknat honom!

Dessa 5 dagar har gått så otroligt fort det är lite sjukt! Det har varit både kul jobbigt och så mysigt att träffat mina föräldrar och systrarna! Har träffat dom jag har velat! Det känns bra. :) jag har jobbat en del hos min pappa. Vilket var jobbigt. Det var mycket att göra och tänka på! Men Det har gått jätte bra, en kontrast mot vad jag annars jobbar med:p men det har varit skoj! :) tror och hoppas det har uppskattat att jag hjälpte dom :) jag är mycket stolt över min far! Dom har lyckats väldigt bra med det dom gör!

Men det känns att jag vill tillbaka till mitt hem. Till min darling, ha närhet utav honom! Mitt hem i Jkpg! Jag vill komma tillbaka till vardagen. Jobben och träffa mina tjejer! Det saknar jag massor! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0