Funderar och skickat efter information.

Jag har blivit så inspirerad på sista tiden utav en vän. En vän som jag har fattat tycket för ganska mycket. Hon är så lik mig och vi har samma tycke och tänker lika om saker och ting. Bästa du♥

Jag och mylove har suttit och diskuterat här ikväll en massa om jobb och utbildningar. Riktigt mysigt och trevligt faktiskt. :)
Jag blev extra nyfiken på en utbildning som jag har skickat efter information om. Jag får ta mig en funderare och kolla vad de är för något och om de är något jag kommer att göra. Det vore så fruktansvärt roligt men en himla utmaning för mig. Kanske inget man kommer jobba med om man är sambo som jag och E pratade om. Men som singel vore det en himla rolig upplevelse och så himla roligt. Lite som en dröm faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0