Nej nej nej och åter NEJ!

Från och med idag kommer jag ALDRIG att svara i telefonen när det ringer från dolt nummer! Så vill ni mig något så ring inte med dolt nummer! För jag kommer INTE svara!

detjädrafulaäckligadåliga radiotjänst ringde mig, och vipps så skall Sarah betala 500:/för 3 månader.
Det är 2000:- jävla spänn om året! Jag som varken har TV eller RADIO!!!! GAH! :O 

Så jävla lågt utav mig. Blir arg på mig själv. Skulle de vara så svårt att stå på sig och säga något annat? Nä BLÄ!


Kommentarer
madelene

Nej fy! Precis det där hände mig förra året :/

2011-10-04 @ 13:08:21
URL: http://sakerjagvet.com
Anonym

Hejsan jag kollade lite i ditt arkiv och såg att du gör naglar här i jönköping, så jag undrar vad det kostar och om du gör akryl eller gelenaglar :)

2011-10-04 @ 19:10:22
Vansterwiki

Nu har det snart gått en månad. Nu kan du ringa och avanmäla innehavet utan risk. Jag har inte betalt på 18 år och kommer inte heller att börja. Det klarar vem som helst, även min fru och hon är inte ens svensk.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0