Punkt och slut!

Jag har funderat nu denna vecka på lite saker. Jag har kommit fram till att jag ska sluta lägga ner energi och sluta bry mig om vissa människor. Jag orkar inte vara den som ska höra av mig jämnt. Att skicka ett '-Hej hur är det?' är väl inte så mycket begärt? Men när man själv har skrivit det ett X antal gånger och när man inte får något spontant meddelande tillbaka så tröttnar jag, så fruktansvärt mycket!

Sedan när jag hör av mig så kommer frågan när kommer du hem? Men hem? Här är mitt hem, här i Jönköping! Kom hit då istället och hälsa på? Och ni so skriver att ni saknar mig så mycket? Varför hör ni inte av er oftare då??

Jag är så trött på de! Men nu har jag sagt det och de känns så skönt att ha fått ur mig de! Kanske inte de roligast att läsa jag vet men det är min blogg och jag bestämmer själv vad jag skall skriva och jag kände att de är fler som läser här än vad dom hör av sig till mig. Så så vart det.

/ Sarah


Kommentarer
Maud Eriksson

Du är bara för go Hjärtat,finns inte ord för vad jag saknar dej,vill ju ha dej här i närheten.Och vet du varför,bla.för att du är du och utstrålar så mycket positiv energi.

2011-10-09 @ 10:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0