Träningen idag.

Skrev detta på gymmet:

13.30
''Träning:
Crossen går just nu fint. Vet inte om det är mig eller ct'n det är fel på. haha
Kör på ett bra tempo och svetten som brukar börja komma efter ca 9min kommer nu efter ca 21min!
Mina 50min förra veckan kanske chockade kroppen ;D

Idag blev det 60min och brände ca 880 Kalorier. :) ''

Idag kändes träningen så enkel. Det gick fort den där timmen. Det var en härlig känsla i både krop och själ :)

Jag skulle köra styrka imorgon bitti men vart in ringd tidigare till studion för att ha en klippning så jag fick tyvärr boka av det passet. Skall försöka få in mer pass i veckorna och försöka komma in i rutin igen. Jag fick en liten chock när jag loggade in mig på mitt konto och såg va LITE jag har varit och uttnyttjat mitt gymkort. De gjorde mig lite ledsen. Va pengar det egentligen drar som ja kunde ha gort roligare saker för. För jag har ju inte använt gymkortet så flitigt som jag borde ha gjort. SKÄRPNING! :) De ska de def. bli :) taggad till hundra!

Går på diet nu igen. Har blivit lite upp och ner med den men nu så skall de också komma på plats. Dock så kommer denna vecka vara lite knasigt. Vi åker till sthlm och roar oss i 2 dagar. Men skall försöka vara duktig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0