Åh vad september...

...kommer flyga iväg i en jädra fart! Och vipps så är det oktober :) Och varför undrar ni nu då förstårs?

Jo nu har helgerna bokats upp med både besök och en massa skojsiga jobb i studion! :) Behöver jag säga att jag är lycklig? :D

Nu i helgen kommer vi åka till Sthlm på festligheter. Nästa helg blir det besök från skogarna, mina föräldrar! Helgen efter de blir det Twinii på besök. LÄNGTAR ännu mera! Jag kommer också att jobba en hel del under veckorna och helgerna. Helgen efter twinii så blir det kanske ut och äta med jobbet, om de nu var bestämt de datumet :) Helgen efter det skall jag göra en tjej till Brud. Vi kommer ha 2 hela dagar tillsammans. Med naglar provomgång med håret och sedan på lördagen kommer jag göra henne till en vacker brud :) SPÄNNANDE!

Och vipps så var vi inne i Oktober :D Denna höst kommer jag göra till min höst. Den vackraste och bästa höst i mit liv :) Den kommer innehålla mycket jobb, mycket mysiga kvällar med mylove och vänner. Mycket träning och framförallt så kommer de INTE bli en depp höst som alla säger att höst är. Depp depp depp. I hate DEPP! Så nej tack! :) Nu jädrar hörrni kommer de bli bra, härliga, mörka, mysiga och helt underbara höst dagar!

Positiv tänkande. De gör så man mår bra. Man lyser. Man lever! ♥ :)

 
 



Kommentarer
J

Underbara du <3

2011-09-01 @ 21:27:15
Natalie.

Tack så mycket! Nu är vi äntligen framme i pastalandet :)

Min klänning är från topshop så det var inte så konstigt att de såg olika ut :)

Kram

2011-09-02 @ 13:50:37
URL: http://hakunamatata.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0