Dag in och dag ut...

Visst kan vardagen vara varierande och otroligt roligt. Men också tvärtom. Jag gillar vardagen ibland och ibland inte. Blir det tråkigt så får man såklart göra något åt det. Allt blir inte serverat åt en. Eller hur? :)

Denna höst blir allt mer mörkare och kyligare. Men det skall inte hindra mig att få min höst till att skina! :) Min höst skall innehålla mycket! Mys, träning, ljus, kompisar, film och massa annat!

Jag har lite planer på andra saker (läs jobb) också. Så vi får se här hur det blir frammöver:) det ska bli mycket spännande! Att jobba här på hotellet är helt okej! Jag trivs och så men det är inget jag tänker fastna i! Jag kan ha och kommer att ha de som extra! Men just nu finna de andra saker som lockar:)

Att bädda sängar och städa rum dag in och dag ut är inget som ger mig något i längden. :) Den som klagar på mina bäddade sängar får stryk ;D haha

Vi hörs senare!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0