Exited för mycket

Ja det snurrar och spritter i kroppen på mig!! Det är mycket jag vill just NU! Men de kommer inte bli det just NU. Men om ett tag då skall jag minsann klara de jag med! Det jag gillar att göra, det jag har haft som dröm att göra. Jag vet precis till vem jag skall vända mig till och de är bra. Jag kommer få så mycket svar på det jag undrar över. Mer säger jag inte.



Visar en bild på min snygga nagelsaris :) ♥
Vart liiiiiite avis när hon tog ett kort med Karin. Kände att de skulle bli lite pinsamt om jag också skulle slinka in och fråga om kort. Men jag hoppas de kmr fler gånger ;)

Lanserigen utav REQ igår var helt fanastiskt. Man blir som ett barn å julafton. De går inte sluta att le och öronen var som stora riktigt stora elefant öron. Verkligen SUPER kul! :D

Sedan kommer min kära saknade twiini imorgon. Det ska bli så kul att få vara med henne, ha henne här under hela helgen. Vad vi skall göra under helgen är lite luddigt men jag hoppas vi hittar på något riktigt skojsigt ialla fall :) Lite nagelvård skall vi ialla fall få till! Åh va mys! ♥



Kommentarer
emelie

man kan ju inte låta bli att bli nyfiken (A).

2011-09-16 @ 17:04:21
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Emelie.

Vad härligt det lät! :)

2011-09-16 @ 20:44:42
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/
Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen http://klackarnaitaket.nu, hon bor också i Örebro :)

Rebecka

2011-09-17 @ 11:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0