Hemskt, sååå hemskt!



Att tiden skall vara så kort ibland för vissa männsikor på denna jord är något så hemskt.
Allt kan hända dom bästa. Jag själv är absolut inte insatt i den sport du höll på med. Ishockey. Jag vet och jag ser att du är så omtyckt. Du drar med dig en enorm sorg denna dag, Denna tid. Att ditt liv skulle ta slut vid 30års ålder är inte okej tycker jag. Det är absolut inte rättvist. Det är näst intill overkligt. Nästan så att man skakar på huvudet och skrattar lite lätt och tror det är ett skämt. Men det är det absolut inte. Det är verkligt. När jag läser allas Facebook's statusar, ser bilder, läser på aftonbladet ja överallt så är det dig det handlar om just nu. Du var en person många såg upp till. Jag själv vet som sagt inget om dig. Bara att du spelade Ishockey.

När jag hör ditt namn så tänker jag tillbaka då jag gick i gymnasiet då några tjejer i klassen tyckte du var snygg eller vad det var. Det var lite roligt, för jämnt när jag hör ditt namn så tänker jag tillbaka på dessa tjejer och deras dikutioner om dig. 

Men vad hände? Varför erat plan? Varför? :(

Jag blir så känslig när det kommer till döden. Jag är rädd för döden. Döden kan vara runt hörnet. Du kan leva imorgon och nästa dag kan du vara borta. De är hemskt att tänka så, men det är ren fakta.

Jag har tänt massa ljus idag. Jag sörjer och mina tankar går till alla er som sörjer och alla dina anhöriga.
Vila i Frid Stefan Liv.



Kommentarer
neli

fina liv <3 har nog inte gråtit såhär mycket på jättelänge...

2011-09-08 @ 00:00:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0