Höst nytt!

När vi var i stockholm så han vi med en väldigt snabb shoppingtur. De var nog den snabbaste shopping tur ja gjort i sthlm. Jag fick besöka Gina Tricot. Bara! Men jag visste ju vad jag ville ha så det var bara att greppa tag i de som ja hade på listan. Men glömde hälften när jag kom till Hotellet märkte jag. Men de löste sig ändå :) Det jag fick med mig hem var detta:



Jeans & Poncho!

Jag använder jämnt (läs sällan) jeans. Såg dessa underbaringar på Gina i veckan som var och kände bara att dessa SKA jag ha. har länge vela haft en fin poncho. Provade denna och Fina S sa att den var fin på mig så då fick det bli den också! :)

Vad tycker ni ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0