Min måndag.

Vad denna dag har varit seg och lång. Det var jätte segt att ta sig upp i morse. Jag kände mig som en zombi ända fram till lunchen. Sedan längtade jag bara hem. Jag var peppad på att gå iväg till gymmet direkt när jag kom hem. Men de blev inte gymmet idag. Min kropp sa nej och jag kröp ner i soffan och sov i 30 min. Frusen som jag var tog jag på mig mysis kläder och började städa lite. Jag blir så trött att se att de är så stökigt. Så nu blir de ändrig på det. :)

Idag käkade jag köttfärsbiff, gräddsås och sallad till lunch. Nu ikväll käkade vi fisk och sallad. De låter ganska tråkigt och torrt. Men fan va gott det var rent ut sagt!! :) Dricka till mina måltider blev vatten.

Nu skall jag ta mig en varm dusch och sedan krypa ner i sängen. Imorgon blir det jobb och träning. :) Sedan kommer ni få ett nytt recept på lchf kost. Imorgon blir det jag som gör middag till mig och mylove.

Mer säger jag inte!
Godnatt PUSS!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0