Tisdag lunch

Idag har jag slutat tidigt. Halv 12 rättare sagt. 3½timmas jobb. Hua. Jag är verkligen så morgon trött. Hur skall man någonsin kunna bli morgonpigg? TIPS!!

Min lunch fick bli 3ägg 3ostskivor och några skivor gurka. mums. :) Ikväll skall jag göra goda köttfärsbiffar. Det receptet vill ni INTE missa ;) Kan det inte vara kväll nu så jag får äta de goa biffarna! hehe

Dagens träning kommer bestå utav PW med Jonna. Det blir våran vanliga runda runt munksjön. Nu skall jag få in rutin på min träning. För nu ska mitt kort utnyttjas på gymmet. Här ska de inte ligga och damma ;D hehe

Min invägning kommer ske på torsdagar eller fredagar. Har kommit fram till att måndagar är ingen bra dag att ha invägning på! Så Nu på torsdag eller fredag blir det invägning. Gissar att jag ligger på runda 63-64kilo just nu. Mått kommer jag också att meddela. Mäter lår, höfter och mage. :) Är ni fler som är på så får ni gärna dela med er också. Allt från resept till träning och resultat :D

Heja Heja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0