Fröken Sarah

Min näsa fortsätter att bråka med mig. Vilket jag snart blir tokig på! Fortsätter de nästa vecka också så får fröken Sarah allt gå iväg till en läkare. Men känner jag min kropp rätt så är de att jag är stressad mycket som snurrar runt i mitt huvud. Än så länge har jag kontroll på allt! Jag får inte tappa fokus, jag är stark! 

Denna vår och sommar kommer bara rusa iväg. Om 6 dagar är vi inne i maj, i MAJ!? What. Jag har ganska mycket inplanerat nu i sommar så det kommer bara säga svisch så är det november. Typ. 

Snart borde jag också få tillbaka mina prover som jag var och tog förra veckan. Spännande! :) 

Idag träffade jag Sanna, åh så roligt det är att träffa henne. Jag älskar verkligen den tjejen! Hon betyder allt! ♥ Jag längtar så efter våran lilla tripp som vi har planerat :D Uuuuuuuuuhj va roligt de kommer bli! :D 

Mylove är iväg på lite fest ikväll så jag har haft en ensam kväll med träning lite tittande på serier på tv play. Ätit lite ost och kex, skräll! ;) haha mumma! Så ina naglar gjorde idag. Funderar på att skippa i träningen och göra dem imorgon när jag slutar jobbet. Men vi får se vilket humör jag är på. Det lutar mot en vårig sommar färg :) Fast jag är rätt sugen på min disco färg. Vi får se! :D 

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Hoppas ni har haft en bra dag fina ni!
puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0