Tisdags ledig:)

Min lediga dag har bestått utav inga måsten. Jag vaknade klockan 10 och gick ner till tvättstugan och tvättade 2 tröjor till mylove. Sedan har jag gjort ett återbesök på mina naglar :) Så nu e dom frächa igen. Tiden bara springer iväg. Jag har inte ''hunnit'' äta ännu. Men får nog ta något att äta nu strax. Sedan blir de att röja i köket och slänga in sig i duschen tror jag.

Dagens träning blir ett pass i gymmet med mylove. Så mitt core och pump pass blir avbokat. Love åker till sälen på torsdag så att spendera lite tid med honom är inga fel! :) Jobbar kväll och heldag denna vecka så några pass blir utsatta igen för en rubbad tränings vecka. Vi får köra lite hårdare kommande vecka! ;)

Förut när jag började träna så körde ja bara i gymmet. Och tyckte de va skit skoj. För att gå på pass själv var inte så skoj tyckte jag. Men nu är det tvärtom. Älskar att gå på pass och man skaffar sig ''tränings-kompisar'' folk börjar hälsa och prata med varandra när man går på samma pass jämnt. I like that!! Det tycker jag är skoj! :) Men för att chocka kroppen lite så måste man göra andra saker som man inte brukar göra. Och då passar ett gym pass bra idag :)

Vad har ni för er en grå tisdag som denna ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0