Flyger iväg

Oj va dagarna flyger iväg nu.. Va länge sedan jag skrev ett inlägg.. Hinner göra det nu lite snabbt innan jag ska iväg och jobba:)

Igår var min förkylning mycket bättre, men igår kväll började halsen att klia. Och hostan börja komma. Det är inte så skoj.. Men blir att knapra halstabletter hela dagen:)

Idag blir det jobb 13-18 efter det blir det en liten hemma kväll:) mylove ska iväg en sväng. Sedan efter dagens jobb har jag två arbetsdagar kvar av dessa 9 som jag ska ha gjort innan jag är ledig 2:) det ska bli otroligt skönt att få vara lite ledig, det behöver jag!:)

Nu blir det att fixa lite här hemma innan jag ska sticka iväg till jobbet:)
Puss❤



Kommentarer
Elise

answ: tack så mycket! :)
kolla på Tradera, där har jag sett en del liknande sjalar ;)

Jaså, vad för dig ner hut då? :)

Tack detsamma, kram!

Svar: åh vilket bra tips! :)
Min sambo har fått jobb där så nu håller vi på att leta efter en lägenhet inne i Helsingborg och ett jobb till mig:) Det ska bli jätte spännande men lite nervöst när man inte känner någon osv :))

Kram
Saraah

2012-08-23 @ 13:42:53
URL: http://lisessa.blogg.se
Elise

answ: då håller jag tummarna för er :)
om ni inte hittat lägenhet än så kan jag tipsa om de privata hyresvärdarna. Jag bodde hos Heimstaden innan och vi fick lägenhet på 1v då, sen finns det Wallenstam och en massa andra jag kan tipsa om, och där slipper ni kösystemet ;)
Tror nog det ska gå bra, så fort man hittat ett jobb så lär man ju känna folk snabbt efter det :)

Svar: Tack så jätte mycket:) Åh men de ska jag skriva ner och kika efter. Ja för kösystemen vill man ju helst slippa men inte alltid så lätt :p Det hoppas vi på att det går! :) Jag tycker bara att de ska bli så spännande och roligt!
Saraah

2012-08-23 @ 13:55:30
URL: http://lisessa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0