Fredag!

Äntligen fredag! Och som jag har längtat.. Jag har jobbat och jobbar och åter igen jobbat. Så jag har lyckats fått på mig en riktig förkylning.. Igår var jag så risig så jag fick vara hemma. Vilket var otroligt skönt! Jag sov och vila mest hela dagen:) men nu blir det strax att fixa sig inför lite jobb:)

Denna jobbdag får mer än gärna bara springa förbi:)) <3

Sedan fick jag mig en funderare härom dagen eller när det var.. Att varför kan man inte glädjas åt sina vänner när det händer mycket roligt i ens liv? :( det tycker jag är väldigt tråkigt.. Jag puschar och uppmuntrar så gott jag kan men inte får/fick jag någon värst bra respons på det.. Men det förklarar ju bara saken bättre att man inte kan glädjas åt andra utan bara när det gynnar sig själv..

Men inget jag tänker hänga upp mig på, för det har jag ingen tid till:)) för här ska det börja packas och fixas i massor! Jag längtar lite tills vi hittar våran lägenhet:) det kommer bli så himla spännande och roligt att flytta längre ner i Sverige:))

Hur mår ni mina vänner??:) <3



Kommentarer
Emma

Ni kommer få det alldeles underbart! Det blir en ny start, ett nytt kapitel i erat liv tillsammans! Tycker ni är alldeles fantastiska som gör detta! Puss:)

Svar: Tack så mycket kära du!! Det kommer det def. att bli. Det är ett väldigt stort steg. och det känns väldigt bra. dock så kommer ja sakna mina vänner ännu mer när man tänker på avståndet men men. Jag flyttar ju med världens bästa så det kommer bli fantastiskt <3 PUSS
Saraah

2012-08-24 @ 07:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0