Lite egen tid..

Idag/ kväll blev det ingen dejt med fina sanna. Vi skulle ta det imorgon istället. 

Så ikväll blir det att krypa ner i sängen tidigt och bara vänta in min darling. ♥ Han är just nu i Götet och kollar på fotbolls matchen mellan Barcelona och Manchester United. 


Jag har lyckats fått ett ljust hårstrå i ögat som jag bara inte får ut. har petat och petat men inget händer. Så hoppas lite sömn hjälper att de släpper :)) 
 
Annars så är de väl ingen toppen dag idag just. Mycket har snurrat i huvudet och det bara brister. Jag är så oerhört tacksam över mina underbara vänner som finns där för mig. Ni är guld värda! ♥ Saknar er så sjukt mkt! 


Som Madelene sa till mig när vi har pratat lite allvar.
What doesn´t kill you only makes you stronger. 
Tack för dina värmande ord. Jag behöver dom som bäst just nu ♥ 


Kommentarer
Marlén

Finns här för dig snygging!!! ;) PPPUUUUUSSSSSSSSSS

2012-08-09 @ 06:04:17
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se
Madde R

Vi finns här för dig vet du <3

2012-08-09 @ 06:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0