Över

Nu äntligen är detta över. Och jag hoppas för guds skull att det kommer bli bra nu. Jag vet att jag har pratat i gåtor när det gäller detta.. Men så får det bli! Det jag har varit med om idag vill jag absolut inte vara med om igen.. Detta har nog varit det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.. Dock så blir man starkare utav det..

Det blev många många tårar idag mycket mer än vad jag hade räknat med.. Men jag kan inte styra det, när jag har mått så dåligt pga detta så länge så blev det bara så mycket när det väl var dags.. Och när det har med ens nära vän att göra så blir det absolut inte bättre.. Det är många som mår dåligt i allt detta och det får man göra! Men det är så skönt att detta börjar lida mot sitt slut. Hoppas jag! För Ingen är värd detta!

Ibland önskar jag att man kunde dra tillbaka tiden och ibland inte.. Men nu är det som det är och mer kan jag inte göra..

:'(



Kommentarer
Shelly

Sara det låter hemskt!! :( hoppas du mår bra iaf! :) <3

2012-08-17 @ 10:37:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0