Flashbacks!

Sitter och blippar runt lite på spotify och lyssnar på gamla låtar med Darin. Herregud vilka flashbacks man får upp. Mycket gamla bilder som kommer upp i huvudet. Hans låtar är grymt bra, ialla fall vissa utav dem. Såg reprisen utav hans dag i så mycket bättre. Såg ni avsnittet? Man blev rät tagen utav de han berättade om sina föräldrar. Man blev rörd. Han är grymt duktig artist och har varit med om mycket. 
 
Men mina minnen som kommer upp är med blandade kännslor. Vissa utav denna ''period'' vill jag bara radera! Kan man det? Som alla vet så är det väldigt svårt. Men det bästa man kan göra är att gå vidare och blicka frammåt. Det har jag gjort, och mår väldigt bra med mig själv idag och i min livssituation! Jag älskar mitt liv här nere i Skåne, Helsingborg tillsammans med min fina underbara pojkvän, fästman. Mylove du är allt♥
 


Här är några låtar som jag fastnade för :))
 
 
Och denna är min favorit, och just i denna remix osså!! :) 
 
Vilken är eran darin favorit? :)


Kommentarer
Madde R

Vad bra att du trivs där gumman! Vi får komma och hälsa på någon gång! Jag älskar min livssituation här också med hus och grejer :) Puss och kram

Svar: Ni är välkomna precis när ni vill! Härligt att höra, det värmer i hjärtat på mig! Puss och kram:)
Sarah

2012-12-10 @ 06:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0