Min fina lilla Kisse, IRIS! ♥

Natten till den 26 december var den sista natten jag fick tillbringa med dig min lille Iris. Min fina lilla tjej. Åren har gått och det har varit tufft för dig ett bra tag. Men nu kommer allt bli bra igen lilla gumman. ♥
 
Det var precis som att du kände på dig att jag sörjde dig innan jag ens hade sagt hejdå. Du kom när jag pratade med dig och du sov vid min sida hela natten. Du är har varit en väldigt klok tjej i alla år vi har haft dig. Men nu är det på tiden att du får träffa Max igen och vara med ''brosan''. Jag vet att han har varit väldigt saknad hos dig. 
 
Det är med en klump i halsen tårar i mina ögon och på kinderna jag skriver detta och en enorm sorj i mitt hjärta. Mamma (jag) Älskar dig tissen och kommer sakna dig otroligt mycket. ♥
 
 
 




Kommentarer
mormor

Lilla gumman tänker på dej,vet hur svårt det är att mista en familje medlem 3< hon får det så bra,hon har utstått så mycket och är svag och gammal.Kram lilla hjärtat.

2012-12-27 @ 23:46:51
Marlén

Ett av de jobbigaste besluten man kan ta <3 tänker på dig gumman..Iris, vi ses i Nangialaja...kramis

2012-12-28 @ 05:34:46
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0