PEPP!

Äntligen har jag fått tillbaka min tränings vilja. Nu är jag nog mer taggad på träning än vad jag var förra gången jag var taggad på träning och gick in för det. Visst jag hade mycket mer tid förra gången jag tränade mycket. Jag kunde köra 3 pass om dagen annars körde jag 2 pass om dagen nästan 6 dagar i veckan. Det var så otroligt kul! 
 
Nu fick jag och min sambo möjligheten att få ett medlemskap för ett väldigt bra pris. Plus att vi får pt träning på 8 veckor. Mina 8 pt veckor börjar imorgon. Jag är grymt taggad och viljan finns här och jag är redo! Nu ska jag se resultat och mina mål ska uppnås! :) Vet att ni tränings freak finns där, Någon som är med mig ?? ;) ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0