De dagar som har gått...

....och så lite uppdaterat. Men jag har inte vela uppdaterat och så. Vi har ju kära Marlen med familj här nere i Jönet. Så vi har umgåtts en del med dom och sådär. Hur mysigt som helst! Jag saknar att ha alla er nära! Men fasen va roligt man har när man väl ses! Man utnyttjar verkligen all tid man kan. ♥

i lördags hade vi tjejfest. Och hej va skoj det var. Haha massa babbel och bubbel blev det! Så som man ska ha en lördagskväll med tjejerna! :) Jag märkte när jag gick till bussen att jag hade tagit på mig lite väl höga klackar så det var bara hem och hämta ett par till:P Skulle ju ha mina svarta som jag visade i inlägget under detta. Men så blev det inte. Jag körde på mina vardagliga kilklackisar. Det var skönt! :D När tiden började dra ihop sig så vart det lite bråttom. Vissa hade inte bestämt sig vilka kläder hon skule ha på sig andra bättre på sminket och försökte få i sig det sista av sina drinkar. Hej och hå! Bilder då? Jo fan klart man ska ta lite bilder. Vi tog en del och flamsade runt. Vi hade sagt att vi skulle gå halv 11 senast! SENAST!! Löne helg och ingen köföreträde hade vi idag. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. haha Vi hamna i kö'n kvart i 12! Ena utav hos hade inget lägg men vi kom in iaf. Så nu var det bara att slå klackarna i taket! woop woop! Kvällen kunde inte ha varit så mycket bättre, tack kära ni! :) ♥



Tog dessa bilder från Emma och Marlen! :) Oj vad vi hade det skoj! TACK !!


Kommentarer
Shelly

FIIIIIIIIINT HÅÅÅÅÅÅÅR!♥ Mst överdriva lite med ditt hår , Gullet!♥ Love

2012-02-27 @ 17:49:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0