Todays!



Idag inviger jag mitt roooooosa linne på bodycombatén ;)

Idag skulle jag ha kört dubbel pass, b-combat & B-pump men råkade avboka mig från pumpen. Kanske var lika bra att ta det lite lungt idag. Har kört 3dubbla och 2dubbla pass hela denna vecka. Har 2 pass efter dagens pass kvar som skall göras innan denna vecka är slut. 

Vet inte om träningen har tagit lite åt huvudet på mig. Men Jag får köra på så gott det går och så länge det håller i sig. När jag väl har kommit in i det så kan jag inte sluta. I love this hard work! :) Det finns inget bättre än att känna kroppen bli helt slutkörd under ett pass. Jag får rysningar ibland och då blir jag ännu mer ''svart'' i ögat. Lägger i en högre växel och bara ger allt!

Får inte längre någon träningsvärk i kroppen. Även om jag tar i så jag håller på att tuppa av. Men jag är väl där jag var den gången jag inte tränade så mycket. :) För mig känns det bara bra! Nu är det bara kosten so man skall göra något åt. Vi håller på att tömma frysen på allt så vi kan ladda om med nytt. Är lite sugen på att köra lite Lchf igen. Tror mylove var också lite inne på det :) Så vi får väl se ;) Ni lär få veta det isf ;) 

Hur går det för er mina sötisar, vad tränas det idag?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0