Det tar mig tillbaka

Dessa bilder får mig att tänka tillbaka. Tllbaka till de liv jag levde i min uppväxtsort.
Finns så otroligt mycket kort och det skulle ta evigheter att lägga in allt här så ni får bara några få.














Fina vänner och en jätte rolig tid vi har haft!

Tråkigt att säga det men jag vill INTE tillbaka
till den staden och det livet.
Jag säger inte att jag absolut inte saknar mina vänner. Men jag måste vara ärlig mot er. Vissa tinar sakta sakta bort. För jag orkar inte längre försöka finnas till för alla när det inte är samma sak tillbaka. Att försöka så mycket tar kol på mig så detta år har jag lovat mig själv att sätta ner foten och inte jaga efter kontakt. Jag är här och nu, jag öser istället den energin på något annat som jag får respons ifrån. Det får mig att må mycket bättre! :)
Det gäller absolut inte alla!! Men några. :( Men så är livet.
Det kommer och går med allting :) Vilket är både bra och dåligt!
Jag älskar det som jag har här nere i Jönköping. Jag kan inte ha det så mycket bättre än vad jag har det nu.
Jag har ALLT det jag vill ha. Jag har den underbaraste sambon som jag älskar så grymt mycket!♥
Jag älskar dig J, Mylove ♥


Kommentarer
Marlén

Förstår verkligen hur du menar gumman!

Jag finns här om det är något och det vet du väl redan om?

Ta hand om dig gumman och våga säga ifrån!

Du kommer må så mycket bättre, men det är inte det lättaste!



Pusss å kraam gumman <3

2012-01-17 @ 21:51:23
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Fanny

Men Sarah om ditt liv nu är så himla fantastiskt och underbart så lägg då inte ner så jävla mycket tid på att lägga upp massa statusuppdateringar och blogginlägg med bilder och texter på hur lite du saknar ditt "gamla liv" och om hur du saknar folk mindre och mindre. Ta vara på att du mår så himla bra istället för att lägga en massa tid på oss som "aldrig hör av oss" och som du "saknar så lite". Jag tror att vi alla har uppfattat vad du tycker. Ta nu istället och lev ditt perfekta liv och strunta i att lägg ner så mycket tid på oss värdelösa människor :)

2012-01-18 @ 01:07:27
Madde S

Jag håller med Marlén för jag hoppas att det inte är mig du menar :P

2012-01-18 @ 06:10:21
Shelly

Fina FINA Fina bilder!♥

2012-01-18 @ 17:28:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0